جابجایی های غول آسا

جابه جایی های غول آسا | حمل و نقل جاده ای

جابجایی های غول آسا

جابه جایی های غول آسا | حمل و نقل جاده ای

  • ۰
  • ۰

مقدمه‌ای بر قیمت پروفیل سبک:

ساخت و ساز قاب و پانل، همچنین به نام قیمت پروفیل سبک نامیده می شود، یک تکنیک چوبکاری است که اغلب در ساخت درب ها، پانل های چوبی و دیگر ویژگی های تزئینی برای کابینت، مبلمان و خانه استفاده می شود. ایده اصلی این است که پانل "شناور" را در یک چارچوب محکم بگیرد، در مقایسه با تکنیک های استفاده شده در ساخت درب کابینت چوب جامد یا جلو کشو، درب از چند قطعه چوب جامد در جهت عمودی یا افقی ساخته شده است. با پایان دادن به در معرض معمولا پانل به چارچوب چسبانده نمی شود، بلکه به سمت آن شناور می شود تا جنبش فصلی چوب پانل قاب را تحریف کند.
ساختار قاب و پانل در ابتدای آن شامل پنج عضو است: پانل و چهار عضو که قاب را تشکیل می دهند. اعضای عمودی قاب نامیده می شوند در حالی که اعضای افقی به عنوان ریل شناخته می شوند. یک پایه قاب و پانل مورد شامل یک ریل بالا، یک ریل پایین، دو سبک و یک پنل است. این یک روش معمول برای ساخت درب های کابینت است و اغلب آنها به عنوان یک درب پنج قطعه نامیده می شود.

قیمت پروفیل سبک چه کاربردی دارد.

در پانل های بزرگتر شایع است که پانل را به یک یا چند قسمت تقسیم کنید. برای ساخت پانل های اضافی، تقسیم بندی قطعات شناخته شده به عنوان رول های میانی و میانه های قیمت پروفیل سبک به قاب اضافه شده است.

پانل یا در یک شیار ساخته شده در لبه داخلی اعضای قاب یا در ردیف لبه ساخته شده در لبه عقب قرار گرفته است. پانل ها کمی کوچکتر از فضای موجود در قاب ساخته می شوند تا اتاق را برای حرکت فراهم کنند. چوب گسترش می یابد و در سراسر دانه قرارداد می کند و یک پانل گسترده ای از چوب جامد می تواند عرض نیمه یک اینچ را تغییر دهد و قاب قاب را تغییر دهد. با اجازه دادن به پانل چوب به شنا، می تواند گسترش و قراردادن بدون آسیب رساندن به درب. یک قیمت پروفیل سبک می تواند به 1/4 "(5 میلی متر) بین خود و پایین شیار در قاب متصل شود. شایان این است که نوعی مواد الاستیک را در شیار بین لبه پانل و قاب قرار دهید قبل از مونتاژ این موارد در مرکز پانل در قاب قرار گرفته و جنبش فصلی را جذب می کند. یک مورد محبوب برای این هدف، یک توپ لاستیکی کوچک است که به نام فضایی شبیه (یک محصول علامت تجاری) شناخته می شود. برخی از سازندگان کابینت نیز از قطعات کوچک چوب پنبه استفاده می کنند برای جنبش. پانل ها معمولا یا صاف یا بلند می شوند.

همیشه از قیمت پروفیل سبک استفاده کنید.

پانل تخت دارای چهره قابل رویت آن با جلو شیار در قاب است. این به پانل ظاهر inset می دهد. این سبک پانل معمولا از مواد ساخته شده از مواد ساخته شده از قبیل MDF یا تخته سه لا ساخته شده است، اما همچنین ممکن است از چوب جامد یا تخته سیاه و یا شیار ساخته شود. پانل های ساخته شده از MDF رنگ آمیزی می شوند تا پرده خود را پنهان کنند، اما پانل های تخته چند لایه روکش چوب رنگ آمیزی می شوند و به نظر می رسد ریل و چوب های چوبی جامد مطابقت داشته باشند.

پانل مطرح شده دارای یک پروفیل به لبه آن است، به طوری که سطح پانل با قاب و یا افتخار قاب. برخی از پروفایل های محبوب عبارتند از ogee، chamfer، and scoop or cove. پانل ها می توانند توسط روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرند - دو مورد رایج ترین در کابینت های مدرن با استفاده از پانل های چوبی یا استفاده از پانل برش برش در یک روتور چوب یا اسپیندل ریخته گری است.

قاب ها می توانند توسط چندین روش ساخته شوند: سوزن و چاقو، پیچ و مهره و دهان، مفصل ران یا یک مفصل بافت ساده. مقابله و چوب، رایج ترین روش است، زیرا تولید آن کارآمدتر است. انقباض و تنه قوی ترین است و اغلب برای درهای بزرگ استفاده می شود که فشارهای بیشتری را تحمیل می کنند. مفاصل مارپیچ معمولا در کارهای رسمی کمتری استفاده می شود، زیرا endgrain در معرض غیرقابل توجه است. در حالی که مفاصل مفاصل، ضعیف هستند، تنها در مجامع بسیار کوچک استفاده می شوند.
سخن پایانی در مورد قیمت پروفیل سبک:
سبک ها و ریل ها اغلب برش داده شده به لبه داخلی چهره خارجی - معمولا یک نسخه کوچکتر برای مطابقت با قیمت پروفیل سبک است. در بعضی از سبک های پانل، یک نمایه نیز ممکن است بر روی لبه خارجی چهره خارجی بریده شود.

در کابینت های مدرن، کارد و چنگال چوب و چوب با مجموعه ای از برش های روتاری ویژه به دست می آید. این مشخصات را بر روی لبه قطعات قاب برش می دهد و همچنین یک نسخه معکوس از یک پروفیل در انتهای ریل را برش می دهد تا آنها ممکن است بر روی انتهای سیل ها تیز کنند و در محل نصب شوند. اگر به درستی انجام شود، مقابله برش در انتهای راه آهن به طور کامل با مشخصات چسبنده متصل خواهد شد. وقتی که با هم چسبانده شود، مفصل حاصل از آن برای اکثر قیمت پروفیل سبک کابینت بدون تقویت بیشتر خواهد شد. در درب های بسیار سنگین و سنگین، مفصل گردن و مفصل گردن را می توان با ریش، شانه های شل و یا با روش دیگری تقویت کرد.

برای روش های دیگر ساخت قاب، پروفیل در داخل یا با استفاده از چسبندگی mitred و یا با قالب سازی کاربردی ایجاد می شود.

در چسبندگی mitred، مشخصات (شناخته شده به عنوان چسبندگی) به لبه های هر دو راه آهن و stile اعمال می شود و سپس یک بخش از چسباندن در انتهای هر سبک حذف می شود ترک یک لبه mitred که aligning به یک برش مشابه بر روی پایان چسبیده به هر راه آهن. این روش سنتی زمان بیشتری برای تکمیل دارد، از این رو محبوبیت مقابله و چسبندگی برای اقلام تولید شده است.

هنگامی که قالب سازی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت پروفیل سبک بر روی لبه داخلی چارچوب بیرونی قاب پس از ساخت قاب و پانل اعمال می شود.

  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • سارا رادمهر

نظرات (۲)

به گزارش اقتصاد 24 بسیاری از خریداران مقاطع فولادی با امید کاهش قیمت‌ها، تامین نیاز خود را به بعد از انتخابات موکول کردند. علیرغم انتظار، پس از انتخابات نوسانات نرخ دلار گریبان‌گیر قیمت آهن آلات شد. با افزایش قیمت دلار و انتقال نرخ از کانال 23 به 25، قیمت پروفیل و دیگر آهن آلات رشد کرد. با این حال پیش‌بینی می‌شود با روی کار آمدن رئیس جمهور منتخب، قیمت مقاطع فولادی به جز قیمت میلگرد با روند نزولی همراه شود. برای بررسی و استعلام قیمت روز آهن آلات و قیمت پروفیل به سایت آیرومارت با نشانی www.iromart.com مراجعه کنید.

  • فروشگاه ابنبات
  • برای خرید لوله پروفیل با کمترین قیمت چه سایتی رو یشنهاد میدید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی